Super godt arbejde, du Jakob og Gavin har lavet! Jeg har sendt en oversættelse af morgen TV til Harrit, som i måske kan bruge til at lave en endelig version.
Er tiden virkelig kommet hvor de ikke længere kan holde låget på? Jeg forventer egenligt at der stadig er en lang kamp forude, for jeg tror stadig pressen er ude af stand til at behandle den her sag som de burde, vagthunden er død... men vi lever til gengæld
Hvad vagthunde angår:
Bare det ikke er os der ikke længere er farlige, og derfor er blevet salonfähige som underholdning. _________________ Med venlig hilsen
Jakob Hede Madsen / Admin
Er der andre end mig, der oplever et teknisk problem med visningen af videoen her på siden?
Nogle gange ser jeg blot en sort firkant, der spiller lyden fra videoen, men jeg ser ingen video. _________________ Med venlig hilsen
Indmeldt: 30. aug 2006 Indl�g: 475 Geografisk sted: Lige nede på hjørnet sammen med Chavez
Skrevet: L�r apr 11, 2009 12:07 pm Emne:
Den virker fint for mig.
Folk skriver også at Youtube videoen nogle gange ikke vil spille, men den virker altså fint, og har heller ingen problemer haft med videoen her på siden.
Husk at rate youtube videon og favorisere den.
Videoen er kommet på listen over mest favoriserede i kategorien Science/Technology
Vi nærmer os de 100.000 Youtube-views, og det er da fedt - osse selvom andre videoer, om bussemænd på underbukser eller lignende ligger oppe i milliarder af views - eller noet.
For at kunne kigge Youtube lidt i kortene har jeg lavet en monitor, der registrerer når viewCount ændres - og det gør det ca. hver anden time.
I går lå vi på ca. 4000 nye views for hver opdatering, men i løbet af i dag dalede det til få hundrede, og jeg blev bange for at gassen var gået af den ellers pænt eksponentielle vækst.
Den sidste måling indikerer at besøgstallet atter er steget, men ikke helt til tidligere højder:
Dette er i øvrigt ikke en særlig komplet overvågning af Youtube, for jeg tror at der hvor de virkelig fifler, er ifht. hvordan de placerer en video, på de lister over populære videoer, som genererer rigtig mange views.
Det forekommer mig at denne video ofte ligger lavere rent grafisk på popularitets-siderne, end dens data burde foreskrive, men det kræver nøjere studier (til senere). _________________ Med venlig hilsen
Du kan ikke skrive nye indl�g i dette forum Du kan ikke besvare indl�g i dette forum Du kan ikke rette dine indl�g i dette forum Du kan ikke slette dine indl�g i dette forum Du kan ikke stemme p� afstemninger i dette forum