Jeg er ikke selv fysiker/kemiker; men jeg mener der i forvejen er saa lidt energi i jetfuel og braendbart materiale i impact omraaderne omkring flyene at der allerede er for lidt energi til stede til at opvarme staalet til vaesentligt over 650 grader celcius.
En beregning som jeg mener tidligere har vaeret linket til her paa siten, siger at jetfuel plus braendbart material i teorien maksimalt kunne opvarme een etage (gulv + loft + mellemrum) til 280 grader celcius (fra i forvejen 25 grader celcius). Saa hvis der skal tages energi fra opvarmningen af staalet til opvarming af aluminium ... og dernaest vand, saa er der et endnu stoerre problem med den sidste officielle NIST forklaring, hvor hele 8 etager skulle have vaeret opvarmet til over 650 grader celcius. Hvilket der naturligvis allerede i forvejen ikke er energi nok tilstede til at foresage.
I artiklen har de ogsaa link til en (i sammenhaengen) relevant video hvor NIST benaegter at der har vaeret flydende metal:
NIST Denies Molten Metal
www.youtube.com/watch?v=BFJdxnfrVx8
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum