Contribute  :  Calendar  :  Advanced Search  :  Site Statistics  :  Directory  :  9/11-Komiteen  :  Kom i gang  :  Web Resources  :  Polls  :  Forum  :  My Downloads  
    Agenda911.dk Think globally Act locally    
 Welcome to Agenda911.dk
 Tuesday, April 24 2012 @ 01:29 AM UTC
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Det for meget!!!!!!!

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    agenda911.dk Forum Forum Indeks -> Ordet er frit
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Gæst






IndlægSkrevet: Ons maj 04, 2011 1:23 pm    Emne: Det for meget!!!!!!! Besvar, med citat

Goddag til folket på agenda911. Jeg er ny bruger her på forumet og har tilmeldt mig af den grund, at finde andre mennesker der deler de samme meninger om 9/11 som jeg selv. jeg har en del venner og bekendt som mener det samme som mig, og vi mener vi skal have væltet den danske regering, med magt. nåde hen i still som ETA kæmper for deres selvstyre i et selvstændigt baskerland. men udgangspunktet er om folket så deler den samme mening som OS, vis det er tilfældet så vil jeg gerne høre fra jer....


MVH FOR MENNESKEHEDEN I DANMARK OG RESTEN AF VERDEN
GOOD PEOPLES MAKE´S THE WORLD GO AROUND Razz
Tilbage til toppen
Anders8



Indmeldt: 10. nov 2006
Indlæg: 283

IndlægSkrevet: Ons maj 04, 2011 4:00 pm    Emne: Besvar, med citat

Velkommen til.

Kort fortalt: Jeg vil IKKE have ETA agtig terror !

Der er naturligvis masser af argumenter for selvtaegt; men hvad vil det afstedkomme?

Man kan argumentere for Dit synspunkt i forbindelse med:
. Polarisering af magten
. Polarisering af oekonomien
. Manipulation med information (propaganda)
. Korruption
. 'AntiTerror' afskaffelse af alt demokrati / overdreven overvaagning
. Genindfoerelse af stavnsbaand bl.a. gennem 'miljoeafgifter' og andre afgifter paa eksistensgrundlaget
. osv. ... etc. ... mv. ...

MEN problemet er at alle de ovennaevnte problemer egentlig bunder i kedelige menneskelige egenskaber.
En evt. "revolution" vil sandsynligvis blot saette andre tosser i spidsen af idiotiet.
Reelle aendringer kraever at man kan faa den generelle befolkning til at stille basale krav.
Det er irriterende at se paa alt idiotiet; men desvaerre vaagner folket foerst op naar det er virkeligt noedvendigt.

Altsaa: Jeg sympatiserer med modstanden mod overgrebene;
men jeg tror det er meget svaert at mobilisere en holdbar forbedring, foer tiden er moden;
og jeg tror IKKE paa selvtaegtsloesningen.

Forbedringer ville bl.a. indebaere:
. Aendring eller afskaffelse af EU
. Langt mere social fordeling
. Reel liberalisme (ikke NeoCon SuperKapitalisme - og ikke kun ang. penge)
. Indfoerelse af egentligt demokrati
. Afskaffelse af tekniske beskyttelser - (patenter, hemmeligstempling af info, begraensning af copyright)
. Afskaffelse af al korruption - bl.a. lobbyisme.
. Total aabenhed i forvaltningen.
. Decentralisering af alle typer magt (penge/politik/religion/fagforeninger og andre typer karteller).

Men igen: Jeg mener det kraever et generelt krav fra befolkningen for at det kan vaere holdbart.
(Et generelt folkeligt krav/pres/engagement er ogsaa essensen af demokrati).
Jeg tror IKKE paa selvtaegt.

M.v.h., Anders Otte
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    agenda911.dk Forum Forum Indeks -> Ordet er frit Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 Copyright © 2012 Agenda911.dk
 All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective owners.
Powered By Geeklog 
Created this page in 0.72 seconds