Contribute  :  Calendar  :  Advanced Search  :  Site Statistics  :  Directory  :  9/11-Komiteen  :  Kom i gang  :  Web Resources  :  Polls  :  Forum  :  My Downloads  
    Agenda911.dk Think globally Act locally    
 Welcome to Agenda911.dk
 Tuesday, September 20 2011 @ 11:51 AM UTC
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

mail til landets ledere og aviser

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    agenda911.dk Forum Forum Indeks -> Ordet er frit
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Ingolf



Indmeldt: 07. nov 2006
Indlæg: 4

IndlægSkrevet: Tirs okt 26, 2010 3:00 am    Emne: mail til landets ledere og aviser Besvar, med citat

En kopi af den email jeg har sendt idag til landets ledere og aviser:

---BEGIN---

fra <kloejen@gmail.com>
til helle@thorning-schmidt.dk,
1929@bt.dk,
jp@jp.dk,
k.andersen@hdnet.dk,
redak@sondagsavisen.dk,
hilleroed.red@sj-medier.dk,
johanne.schmidt-nielsen@ft.dk,
villy.sovndal@ft.dk,
stm@stm.dk
dato 26. okt. 2010 02.58
emne Jeg savner noget information... kan i hjælpe?
sendt af gmail.com

skjul detaljer 02.58 (2 minutter siden)

Hej Helle, Lars, Willy, Johanne og de øvrige dagblade.

Jeg har her et åbent spørgsmål til jer alle.

Hvad diskuterer man under mødet med Bilderberg-gruppen?

Helle Thorning, du var med i 2009.
Ifølge Wikipedia var du med til mødet ligesom de de øvrige Danskere i sin tid. Du kan læse mere her:
http://da.wikipedia.org/wiki/Bilderberggruppen#cite_note-1

Er det noget resten af os borgere kan få indsigt i eller er det top-hemmeligt, som Wiki skriver "er en uformel, hemmelighedsfuld og international forening af indflydelsesrige mennesker, som mødes en gang om året"

Eller tager Wikipedia fejl ?

Hvis du var med til mødet, er det så muligt du kan fortælle om hvad der blev talt om, diskuteret osv? Jeg er meget interesseret.

Eventuelt kan Flemming Rose fortælle om hvad der blev talt om, diskuteret (2008)?

Hvad med Hr. Seidenfaden? (1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 (fra 2005 i Trilateral Commission)).. du må jo være ekspert? Jeg ved du går ind for ytringsfrihed(mohammed tegninger), så jeg er sikker på du kan kaste lys over sagen?

Er i venlig at oplyse en borger om hvad der sker ved disse møder?

En anden ting er at i nok ved Wikileaks sagen er sprængt åben. Hvad mener i der sker når det sammenlignes med disse fakta:

http://911blogger.com/news/2010-10-02/international-center-911-studies-nist-cumulus-video-database-released

I Usa har man stædigt holdt fast i disse data, men efter 9 år.. ja 9 ÅR, er det nu lykkedes at få disse data frigivet, igennem en FOIA:

FOIA:
Freedom of Information Act, blev godkendt, og NIST (National Institute of Science and Technology) var nødt til at frigive ca. 3.500 videoer og over 150.000 fotos fra 11. september angrebet.. som hele den vestlige verden bygger angrebet på i Afghanistan, inklusiv Irak!

Dette skete 31. august. 2010

Er det på tide at revidere politikken? Holdninger?

Kan nogle give et svar på hvad i forventer?

Hører meget gerne fra alle jeg har sendt denne email til.

Vh
(mit navn)
(min adresse)
Email: kloejen@gmail.com


---END---

Håber jeg får svar
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    agenda911.dk Forum Forum Indeks -> Ordet er frit Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 Copyright © 2011 Agenda911.dk
 All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective owners.
Powered By Geeklog 
Created this page in 0.43 seconds