Contribute  :  Calendar  :  Advanced Search  :  Site Statistics  :  Directory  :  9/11-Komiteen  :  Kom i gang  :  Web Resources  :  Polls  :  Forum  :  My Downloads  
    Agenda911.dk Think globally Act locally    
 Welcome to Agenda911.dk
 Monday, September 06 2010 @ 05:12 AM UTC
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

til admin og andre brugere af agenda911.dk...

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    agenda911.dk Forum Forum Indeks -> Ordet er frit
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Gideon

Indmeldt: 17. jul 2007
Geografisk sted: Nakskov

IndlægSkrevet: Lør mar 20, 2010 1:41 am    Emne: til admin og andre brugere af agenda911.dk... Besvar, med citat

Vil indrømme at jeg ikke har deltaget så meget herinde som jeg gjorde i sin tid... Har haft travlt med at udvikle infowars.dk & nu prisonplanet.dk... Vi er ved at være godt tilfredse med siderne selvom vi udemærket godt ved der er småting som skal ændres og andre store features vi skal have inkluderet...

Vi arbejder med dedikation og vilje hen imod nogle sider som folk vil bruge og VIGTIGST af alt... Har lyst til at deltage i og gøre bedre...

Savner vel lidt feedback fra det her forum så folk herinde fra også kan finde en lyst til, at støtte og deltage til infowars.dk og prisonplanet.dk...

Infowars.dk er siden på dansk og med nyheder fra de danske medier og prisonplanet.dk er stedet hvor de engelske artikler er... Vi vil gerne have siderne fuldt internationalized, men det gav nogle problemer så vi har valgt at opdele siderne sådan indtil vi får fixed oversættelses problemerne...

MEN MEN MEN...

Ja oppeover er en lille undskyldning for at jeg ikke har deltaget så meget i debatten ehrinde og en opfordring til støtte herinde fra...

Men... Den her "tråd" er lige så meget en opfordring til admin og jer andre flittige brugere af agenda911.dk...

Jeg har lavet et indlæg til admins opfordring til hjælp til at udvikle siden osv...

Har givet min arbejdsraft hvis i vil udnytte de kræfter programmet Drupal giver 'en... Jeg har efterhånden lært det en smule så den her side ville tage 1½ time at lave og det kan gøres meget bedre og den kan have mange flere features og muligheder for interaktivitet...

Infowars.dk og prisonplanet.dk er gode eksempler på hvad man kan... Og I skal huske JEG bestemmer derinde hvad mine bruger har lov til og kan nemt sidde en side op som denne med endnu flere features på nul komma 5...

Så mit spørgsmål til ADMIN & alle ejr andre herinde.... Hvad er det i leder efter?

Hvilke features vil i have?
Hvad skal brugerne kunne?
Er der noget fra infowars.dk & prisonplanet.dk i gerne vil have herinde eller en ting lignende det vi har derinde...

Forum, Blog, Artikler, Gallerier osv osv... Ja det er næsten kun fantasien som sidder grænsen... DRUPAL kan det meste og hvis det ikke allerede er lavet er det nemt at integrere... SÅ KOM med jeres forslag til hvad den "NYE" agenda911.dk side skal have af features...

Evt. send mig et billede af design eller en beskrivelse af hvad i vil have... Selvfølgelig vil jeg holde mig opdateret med hvad der sker herinde og i kan jo også svare her...

"Sender jo også lidt reklame jeres vej på infowars.dk"... Check billedet/linket Smile

Men anyway... Medmindre i vil have sindsyge specielle ting som faktisk vil koste penge medmindre man er exceptionel god programmør så kan jeg/vi sagtens lave den her side om til en mere interaktiv side som kan have større impact... Det er jo syndt den her side er blevet undertrykt lidt af i11time.dk og deres forum/postings/skeptikereprofiler...

Så mit spørgsmål/opfordring til jer er simpelthen dette...

Hvad vil i have den side skal kunne gøre?

Hvilke features?

Hvilket design?

Tja... det er mere eller mindre det som jeg skal bruge for at starte en side som kan tilfredsstille de fleste herinde... men den skal laves efter jeres intentioner så vil gerne høre hvad i vil have og hvad jeg gøre... Nu ved i hvad vi laver og har lavet... så i kan altid skrive her eller igennem hjemmesiderne og beskrive jeres ønsker og ideer....

Bar Rolig... Vil aldrig drømme om at overtage den her side eller spille admin... har alt for travlt med mine egne sider og planerne for dem... for de er slet, slet ikke færdige!

Har bare så meget respekt for den her side og ja et stort ønske til at give lidt tilbage for alle de gode oplevelser og informationer jeg har fået her igennem... Den her side har givet mig meget i kampen for 911 og sandheden... Så siger vel bare jeg gerne vil gøre alt jeg kan for jer herinde hvis i bare vil uddybe jeres ønsker og måske hoppe væk fra tanken om at bruge de programmeringssprog og så skifte over til Drupal...

Hvad siger du Admin? Er der noget ved vores sider du kan lide og har du lyst til evt. at gå over til drupal og lave agenda911.dk version 2.0 i det program istedet for de sprog du nævner i din opfordrin til hjælp "tråd"...

Men glæder mig meget til at se jer inde på siderne og komme med positiv kritik og information...

Venlig Hilsen

Gideon - infowars.dk & prisonplanet.dk
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    agenda911.dk Forum Forum Indeks -> Ordet er frit Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum