Contribute  :  Calendar  :  Advanced Search  :  Site Statistics  :  Directory  :  9/11-Komiteen  :  Kom i gang  :  Web Resources  :  Polls  :  Forum  :  My Downloads  
    Agenda911.dk Think globally Act locally    
 Welcome to Agenda911.dk
 Saturday, August 25 2012 @ 01:06 AM UTC
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Faktorer at overveje, når de køber Ortopædisk Hiking Boots

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    agenda911.dk Forum Forum Indeks -> Oversættelse
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
fridapoi345



Indmeldt: 03. aug 2012
Indlæg: 9

IndlægSkrevet: Fre aug 03, 2012 8:18 am    Emne: Faktorer at overveje, når de køber Ortopædisk Hiking Boots Besvar, med citat

Den mountaineer den mere moderne, menneskeskabte materiale, støvler, er i deres relative lethed, der kan naturligvis være til stor gavn på en lang gåtur. Anklen ville også afbøde stød fra at de store sække og absolut tungere udstyr. Som jeg nævnte tidligere i 15 års vandring har jeg kun lige nødt til at købe mit tredje par støvler - min stakkels nu bort 2. Parret fik levede i hele dagen hver dag, gik verden rundt og på toppen af ​​verden med mig.

Støvler vægt for meget, varm, stinkende, og forvandles til våde evigt. Dette er grunden til at få vandtæt vinter vandresko er nødvendig. Et godt sæt af vandrestøvler kan gøre enhver trek en vidunderlig udendørs eventyr i stedet for en mund-blisterdannelse mareridt, men i vinteren du har mere at bekymre sig om end blot fod vabler.

Du vil gerne gøre dem fleksible i dine ankler og tæer. Den foring er Goretex, og de er blevet indgået et samarbejde med firmaet i mange år. Meget lig det, vi forstår som værende den traditionelle vandrestøvle, motion control boot er måske den tungeste af dem, vi har diskuteret så langt - men de er de mest holdbare.

Mænds Højde vandrestøvle: Støvlen leveres i to farver: sort og mørk chokolade, herunder en række forskellige priser på tilbud. Uanset om det er en weekend tur i naturen eller bare en dag går i landet, er det vigtigt at have det rigtige udstyr. Der er vandrestøvler, som er lavet af læder eller letvægtsmaterialer.

Trækkraft - Hold dig væk fra glatte overflader, og sørg for at dine støvler får fremragende trækkraft. De fleste outdoorsmen enig i, at det er nødvendigt at give både stivhed og spændstighed, at dine fødder og ankler behov eller du risikerer at få dine ankler snoet og fødderne ømme og blæret. Du kan finde mere information på.

Det er vigtigt, da fra al den aktivitet, der er bundet til at være nogle sveden, og medmindre det kan absorberes nemt, så vil det ende med at blive ubehageligt.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    agenda911.dk Forum Forum Indeks -> Oversættelse Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 Copyright © 2012 Agenda911.dk
 All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective owners.
Powered By Geeklog 
Created this page in 0.46 seconds